wtorek, 31 stycznia 2017

TOP 10 najbardziej czytanych przeze mnie psich fanpage + bonus

Cześć! Na początku chcę wyrazić swój gniew bo przez przypadek usunęłam post ''Podsumowanie roku 2016'', który zdobył dość sporą jak dla mnie liczbę komentarzy i wzbudził zainteresowanie wśród czytelników, jestem z tego powodu mega nieszczęśliwa bo usuniętego postu nie da się przywrócić :( Ale na początek lutego na waszych ekranach pojawi się post z planami na 2017 rok, bo jeszcze w styczniu leniuchujemy :D


A więc dziś przedstawie wam strony psiaków na, które często zaglądam :)
(Przepraszam, ale jestem zakochana w miocie Sorina&Goyi <3 Więc Sorinkowych dzieci znajdziecie tu dużo :D)

Prospect Team - znany wcześniej jako Sonia i Kermit ;) Czyli Ada i jej największa pasja, po psiakach jest oczywiście fotografia ;) Adę znam osobiście i jest dla mnie świetną motywacją! :D Koniecznie zajrzyjcie na ich stronę! :)

Kreatywnie z psem - czyli kolejna Sonia ale tu macie także uroczą ale.. yorczkę :3 Bardzo lubię przeglądać ich stronę, jej wystrój jest uroczy jak sama psia bohaterka fanpage :D

Speedy - BorderCollie - tak jak mówiłam jestem zauroczona Sorinkowymi dziećmi, rasą i umaszczeniem :3 A więc to pierwsza z moich ulubionych siostrzyczek :)

Chico&Grey-poodle team - pudelki obdarzone wielkim urokiem i słodyczą, co więcej gadać.. Wpadnijcie do nich a sami się przekonacie! :)

Ciri - BorderCollie - czyli druga siostrzyczka :D Ciri jest jak dla mnie ideałem <3 Dlaczego? Jej umaszczenie jest niepowtarzalne, chyba, że widzieliście już jaśniutkiego merlaczka bc? :D

Pies do kwadratu - na pewno znacie ich bloga, czekoladowego Gambita znają chyba wszyscy ;)

Torboszczur - czyli Cody, ciekawe czy faktycznie przekona was jego turbo napęd :D Haha, zapraszam do Codiego ;)

Soya - BorderCollie - czyli trzecia moja Sorinkowa ulubienica :) Bardzo lubię przeglądać ich stronę bo czasami naprawdę można zaczerpnąć fajnego pomysłu na zdjęcie ;)

Kiba- kundel z powołania - jak dla mnie Sonia,Kermit i Kiba są to kundelki nie do pobicia! :D
Te trio to kundelki do zadań specjalnych! :D

Merlasta - czyli kolejne wydanie mojego ulubionego merlaczkowego bc <3 Zapraszamy do Yody ;) !

                                                                        BONUS
Bonus wiąże się oczywiście z fotografią! :)

Alicja Zmysłowska Photography - bardzo lubię jej pomysły na zdjęcia i niedługo mam nadzieję że nasz team stanie przed jej obiektywem! :)

White Eyed Husky - przed jej obiektywem stanęła między innymi wymieniona tu Kiba :) Mam nadzieję,że i na nas przyjdzie czas! :D

Koniec bonusu! A teraz chcę was zaprosić do naszego fanpage!

Czika i Kostek - nasz Activ Team ! :) Pozdrawiamy was! <3

14 komentarzy:

  1. Bardzo nam miło, merlasta macha ogonkiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również dziękujemy,że tyle pracy w to wszystko wkładacie :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Buziole dla Codiego od nas :* I czekamy na kolejny post! :)

      Usuń
  4. Ojej jak miło ❤ aż mam wyrzuty sumienia, że tak rzadko coś wstawiam na fp :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za polecenie! Ogromnie mi miło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam również miło się czyta wasze posty! ;)

      Usuń
  6. Ooo, jak miło się znaleźć tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś tu na to zasłużył, a ja uwielbiam wasze posty <3

      Usuń
  7. Bardzo mi miło że znaleźliśmy się w tym gronie :). Dziękuję za polecenie!

    OdpowiedzUsuń