sobota, 4 marca 2017

Plany na rok 🐶 2017 🐶

Tak.. Post miał być na początku lutego a wyszedł z tego początek marca :'D I w dodatku to już trzy miesiące od rozpoczęcia tego jakże wspaniałego roku! :P Chyba czas ruszyć tyłek z kanapy (mówię tu o Czikowy i Kostkowy tyłeczek oczywiście :D) i wziąć się za robotę! Tera przedstawimy wam jak nadrobimy nasze pieskowe zaległości :) Od razu chcę powiedzieć, że dużo będzie się działo na naszym fanpage więc zapraszam >>> klik!


STYCZEŃ
Planowałam sesję iii.. Dokładnie 25 stycznia byłam na sesji u Adriany z Kostkiem [ to są te zdjęcia, które widzicie w tym poście :) ].
 


LUTY
Przez cały luty (tu was zdziwię) nie leniuchowaliśmy tylko szlifowałyśmy z Cziką naszą chyba najambitniejszą sztuczkę czyli.. Slalom między nogami ! Młoda świetnie sobie radzi bez pokazywania między, którą nogą ma teraz przejść i złapałyśmy super skupienie na właścicielu (czyli mnie XD). *to zdjęcie poniżej jest z naszej poprzedniej sesji z Adą* -nie pytajcie czemu Czika ma taką minę XD-


MARZEC
Planuję, z powodu, że roztopił się u nas już śnieg trochę po frisbiaczyć :D Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli :') I jak widzicie wzięłam się za wygląd bloga a pomaga mi w tym właścicielka Codiego :3
  

KWIECIEŃ    
Z tego powodu, że już w marcu pożegnaliśmy śnieg to zawitamy jakieś treningi obi i fri i zobaczymy co z tego wyjdzie ;) I ten plan na pewno jeszcze w tym roku powtórzymy!


MAJ
18 maja są urodziny Kostusia i będzie już szedł nam 8 rok razem <3 *to już tak szybko minęło*


 CZERWIEC
A czerwiec będziemy kończyć urodzinkami Cziki, tak.. 23 czerwiec i będą 2 latka! <3 *tutaj też jest zdjęcie z poprzedniej sesji*

  
LIPIEC
Sesyjki, treningi, to będzie nasz najpracowitszy miesiąc! :D 


SIERPIEŃ 
Miesiąc naszej przeprowadzki, więc.. Zapowiada się ciekawie! :) (planuje zakup lustrzanki ale nie mówcie nikomu, ćśś... :D)


WRZESIEŃ  
Wracam do szkoły, ach... Ale to nie znaczy, że nie będziemy sztuczkować! ;) *tak mi smutno,że nie dam zdjęcia :(* 
 
PAŹDZIERNIK
Tutaj będą moje urodziny i to wiąże się z tym, że będą kolejne piesełkowe rzeczy! *tiaa, typowe prezenty psiarza :D* -poniżej macie zaciesz Kostusia <3*


LISTOPAD
Pewnie tutaj będą piękne jesienne sesyjki <3  *skończyły mi się zimowe zdjęcia Kostka XD*


GRUDZIEŃ 
I w ten wspaniały sposób kończymy ten rok, no to na koniec wam zdradzę, że zakup lustrzanki wiąże się z tym, że założymy kanał! :D *i na koniec nasze ryjki :3*


Dzięki, że wytrwaliście i życzę wam aby wasze plany się spełniły i wykorzystajcie ten rok na 100%!
Pozdrawiamy KIC (nieźle wymyśliłam, prawda?) *Kostek&Czika&Inga - KIC* <3

2 komentarze:

  1. Ambitne plany! Oby udało Wam się wszystkie zrealizować :) Kurczę ten czas tak szybko leci, dopiero co był sylwester a tu już się zaczął 3 miesiąc tego roku... Masakra! :o
    Cudowne zdjęcia <3 Pozdrawiamy!
    http://smallshaggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie niedługo tak zaśpie, że będą już urodzinki Kostka :D Również pozdrawiamy :)

      Usuń