czwartek, 18 maja 2017

To już 8 lat razem Kostuś!

Wiem maleńki, że i tak tego nie przeczytasz, nie zrozumiesz... Tego jaką miłością ciebie darzę jest trudno zrozumieć <3 Mimo tego, że czasami mam dość jak głupiutko i bezradnie się na mnie patrzysz, gdy ja usiłuje tłumić w sobie moją złość, a ty i tak doskonale wiesz, że kocham cię synku! <3 Sto latek mój kochany! 🐶


Kostek, to właśnie ten oto rudziak odmienił moje życie! <3 Mogę się założyć, że to samo powiedzielibyście o waszych pupilach :D

18 maja 2009 roku przyszedł na ten duży świat niesforny rudzik, który aktualnie wabi się Kostek :)

Dziękuje mu za to, że trafiłam właśnie na ciebie, ale również tutaj trzeba podziękować mojemu tacie, który wybrał te moje rude psisko :D

tak wiem :P to zdjęcie już było ale co poradzę, że ja tak lubię! <3

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego, szczęścia, jak najwięcej czasu spędzonego razem i zdrowia dla Kostka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione, ale najlepsze życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ze spóźnieniem odpowiadam, ale dziękujęmy z całego serduszka ❤

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny pies i piękna dziewczyna

    OdpowiedzUsuń